Tilaus- ja toimitusehdot

 

Päivitetty 27.05.2020

Asiakas sitoutuu näihin tilaus- ja toimitusehtoihin tehdessään tilauksen korupajaonni.fi verkkokaupasta.

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan tuotteita myy Korupaja onni, Y-tunnus 2639993-7. Hintoihin sisältyy 24% arvonlisäveroa. Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupassa ostoskorin kautta. Tuotteisiin voi tutustua tuotekuvauksen ja tuotekuvien avulla. Ennen maksua kannattaa tarkistaa että tilauksen tiedot ovat oikein, sillä maksun jälkeen tilausta ei voi muuttaa verkkokaupassa.
Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, joten tilauksen tekeminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilausta tehdessä.

 

MAKSUTAVAT

Verkkokaupassa on käytössä verkkopankki- ja korttimaksut, sekä mobiilimaksutavat. Maksupalveluntarjoana on kotimainen Checkout Finland (OP Payment Service for Woocommerce).

 

TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT

Tuotteet toimitetaan Postin kautta kirjeenä tai pakettina. Toimitus- ja pakkauskulut 4,90€/tilaus. Tilauksen ollessa yli 100€ toimitus on maksuton.

 

TOIMITUSAIKA

Tilaukset lähetetään pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä tilauksen tekemisestä. Jos toimituksessa tulee viivästyksiä, ilmoitamme siitä asiakkaalle mahdollisimman nopeasti. Posti toimittaa lähetykset perille 2-5 päivässä. 

 

ONGELMATILANTEET

Jos tuote on viallinen, tai toimitettu tuote on väärä, on siitä ilmoitettava välittömästi sähköpostilla osoitteeseen
riikka@korupajaonni.fiIlmoitus on tehtävä 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Jos tuote on vaurioitunut Postin kuljetuksessa, tai kirje/paketti on hävinnyt Postin kuljetuksen aikana, on siitä tehtävä ilmoitus/reklamaatio myös Postiin.

 

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Kaikilla verkkokaupan tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. 14 vuorokautta lasketaan siitä päivästä kun tuote on vastaanotettu. Palautettavan tuotteen on oltava alkuperäispakkauksessaan, käyttämätön ja kaikin puolin jälleenmyyntikelpoinen.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen, ota yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen riikka@korupajaonni.fi.

Asikas vastaa palautuksesta aiheutuvista kustannuksista. Tuote on lähetettävä takaisin hyvin pakattuna, ettei tuote pääse vaurioitumaan kuljetuksen aikana. Postista noutamatta jätetty paketti ei ole palautus.

MUUTA HUOMIOITAVAA

Korupaja onni ei vastaa ylivoimaisen esteen (lakot, liikenteen häiriintyminen, force majeure yms.) aiheuttamista viivästymisistä eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Korupaja onni pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

EU-direktiivin mukainen riidanratkaisu kuluttajakaupassa

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Suomalainen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, kannattaa ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan asian selvittämiseksi. Muualla EU-alueella asia käsitellään ODR-foorumissa (http://ec.europa.eu/odr).