Toimitusehdot

Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Maksutavat
Verkkokaupan tilauksen voi maksaa ostoskorissa valittavissa olevilla Checkout Finland Oy:n tarjoamilla maksutavoilla. Checkout Finland tarjoaa kaikki kotimaiset pankki- ja luottokorttimaksut.

Toimitustapa ja toimitusmaksu
Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse. Toimitusaika 2-5 päivää. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä. Toimitusmaksu Suomeen kirjattuna kirjeenä 3€.

Tuotteen palautusoikeus
Kaikilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavat tuotteet on pakattava hyvin, mielellään pahvilaatikkoon, niin etteivät ne vaurioidu kuljetuksen aikana. Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen ja käyttämätön. Emme korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja. Mikäli haluat palauttaa tuotteen ota yhteyttä sähköpostilla info@korupajaonni.fi

Tuotevirheen korjaaminen
Jos toimitettu tuote on viallinen, ota yhteyttä sähköpostilla riikka@korupajaonni.fi. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluat rahat takaisin, vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

Korupaja onni ei vastaa ylivoimaisen esteen (lakot, liikenteen häiriintyminen, force majeure yms.) aiheuttamista viivästymisistä eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Korupaja onni pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

EU-direktiivin mukainen riidanratkaisu kuluttajakaupassa
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Suomalainen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, kannattaa ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan asian selvittämiseksi. Muualla EU-alueella asia käsitellään ODR-foorumissa (http://ec.europa.eu/odr).

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest